11:57 - Uluslararası Osmanlı ve Cumhuriyet Döneminde Seferberlik ve Sefer Organizasyonu Sempozyumu
11:23 - Amasya İdari Ziyareti
16:25 - Başkanı Sevindi, Başarılı Gençlerle Bir Araya Geldi
16:20 - Başkan Yeşilgöz “2025 Yılı Bütçesine Yönelik Taleplerimizi Yineleyeceğiz”
16:07 - Amasyada Tır Kazası 1 Yaralı
16:00 - Kış Lastiği Zorunluluğu 1 Aralık’ta Başlıyor
15:55 - Amasya’da Sağlık ve Eğitimdeki Yatırımlar Vali Bakan’a Sunuldu
15:43 - Ey DÜNYA
15:33 - Amasyalı 13 Yaşındaki Genç Mucit, Tarihi Yapay Zeka ile Geleceğe Taşıyor
YEPAŞ, Nice Medya’nın düzenlediği CX Awards Turkey’de “İyi Fikir Ödülü”nü kazanarak müşteri odaklı yaklaşımlarını ve dijital dönüşümdeki liderliğini taçlandırdı. “Dijital İşlem Merkezi” projesi ile müşterilere 7/24 hizmet sunan YEPAŞ, ödülle sürdürülebilir hizmet anlayışını bir kez daha kanıtlamış oldu.Türkiye’nin önde gelen enerji şirketlerinden Yeşilırmak Elektrik Perakende Satış Anonim Şirketi (YEPAŞ), Nice Medya tarafından düzenlenen 6. CX Awards Turkey Ödül Töreni’nde “İyi Fikir Ödülü”nü kazanarak büyük bir başarı elde etti.Nice Medya’nın Öncü Müşteri Deneyimi Ödül ProgramıNice Medya, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programını düzenleyerek müşteri odaklı başarıları ödüllendiriyor. 6 yıldır düzenlenen bu ödül töreninde YEPAŞ, sektördeki müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaran yenilikçi yaklaşımları ve dijital hizmetleriyle dikkat çekiyor. “İyi Fikir Ödülü,” sadece şirketin mevcut başarılarını taçlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda gelecekteki büyüme hedeflerine güç katıyor.YEPAŞ’ın Müşteri Deneyimine KatkısıYEPAŞ, müşteri deneyimine değer katan benzersiz stratejileri ve inovasyonuyla enerji sektöründe adından sıkça söz ettiren bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Özellikle “İyi Fikir Ödülü”nün kazanılmasında, şirketin müşteri odaklı yaklaşımlarını en üst seviyede konumlandıran ve dijital dönüşümde öncü rol oynayan projeleri etkili oldu.Dijital İşlem Merkezi ProjesiYEPAŞ’ın “Dijital İşlem Merkezi” adlı projesi, web sitesi üzerinden müşterilere sağladığı kolay ve etkili hizmetlerle öne çıkıyor. Yenilenen tasarımı ve kullanıcı dostu ara yüzü, müşterilere 7/24 hızlı ve kolay hizmet alabilme imkânı sunuyor. Bu dijital platform aracılığıyla müşteriler; Randevu Alma, Abonelik, Tahliye, Güvence Bedeli, Bilgi Güncelleme, Borç Sorgulama, Öneri ve Taleplerini hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyor.Ödül Töreninde YEPAŞ’ın GururuYEPAŞ’ın “İyi Fikir Ödülü,” 11 Ocak 2024 tarihinde İstanbul Sait Halim Paşa yalısında düzenlenen törende sahiplenildi. Samsun, Amasya, Ordu, Sinop ve Çorum illerinde Elektrik Perakende Satış Hizmeti sunan YEPAŞ, ödülü müşteri odaklı yaklaşımlarını en üst seviyede konumlandıran ve dijital dönüşümde öncü rol oynayan projeleriyle hak etti.YEPAŞ’ın Bakış Açısı ve Gelecek Hedefler YEPAŞ Müşteri Hizmetleri Müdürü Burcu Zengin, ödülü teslim alırken şirketin müşteri memnuniyetine olan güçlü bağlılığını vurguladı. YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam ise, “Müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için yaptığımız çalışmalara olan bu güçlü bağlılığımızı sürdürmekten gurur duyuyoruz. CX Awards Turkey’den “İyi Fikir Ödülü” ile dönmek, ekibimizin ve şirketimizin bu alandaki başarısını taçlandırıyor” dedi.YEPAŞ’ın Sürdürülebilir Hizmet AnlayışıYEPAŞ, “İyi Fikir Ödülü”nü kazanarak müşteri memnuniyetini esas alan sürdürülebilir hizmet anlayışını bir kez daha kanıtlamış oldu. Elektrik enerjisini kaliteli, güvenilir, sürekli ve uygun fiyatlarla sunma bakış açısı ile sürdüren YEPAŞ, sektördeki lider konumunu güçlendirmeye devam ediyor.